Protestantse Gemeente Hellevoetsluis

Protestantse Gemeente Hellevoetsluis zoekt een predikant Protestantse Gemeente Hellevoetsluis zoekt een predikant

Profielschets

Plaatselijke Regeling (28 juni 2023)

Gemeente Hellevoetsluis - Voorne aan Zee

Pastoraat

CONCEPT beleidsvisie 2021 - 2025

Jaarrekening PGH 2022

Bent u de predikant(e) die in het midden van een betrokken gemeenschap wil staan?
Die zorg draagt voor de gemeente?
Die uitdagingen aangaat om nieuwe initiatieven in gang te zetten en lopende activiteiten ondersteunt? Bent u collegiaal en daadkrachtig?
Heeft u een passie om de Bijbel te laten spreken in het dagelijks leven van mensen?
Bent u een predikant(e) die met ons, jong en oud, op weg wil gaan met inspiratie tot vernieuwing en respect voor traditie?

Met andere woorden: Spreekt het beeld, uit de profielschets je aan, spreek je de taal, dan komen we als Beroepingscommissie Protestantse Gemeente te Hellevoetsluis graag met je in contact.
Voor meer informatie kun je contact opnemen met
André van Marion, voorzitter van de Beroepingscommissie, 06-23026225 of mcpr@pghellevoetsluis.nl of met Reina Vos secretaris, 06-25494315 of secretariaat.bc@pghellevoetsluis.nl
Indien u wilt solliciteren, wilt u dit dan per ommegaande doen bij het secretariaat.

datum en tijdstip 28-04-2024 om 09.30 uur

Kerkdienst Vestingkerk
datum en tijdstip 28-04-2024 om 10.00 uur

datum en tijdstip 05-05-2024 om 09.30 uur